Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ Τελικά ας μου πεί κάποιος αν θέλει σοβαρό Στρατό


Διαβάζω τόσες φορές ότι οι στρατιωτικοί είναι άχρηστοι.
Αυτό καταλαβαίνω από αυτά που γράφουν κάποιοι....
Μου λένε κάποιοι ότι έιμαι κλέφτης ανέντιμος και ένα σωρό άλλες κατηγορίες που εμένα δεν με πιάνουν.
Αυτά όλα με πληγώνουν, αλλά από την άλλη, στα 27 χρόνια υπηρεσίας, έχω διαπιστώσει ότι όλη τη φασαρία την κάνουν οι καλοπερασάκηδες.
Αυτοί που υπηρέτησαν στο Αβέρωφ στο πολεμικό μουσείο και σε άλλες ακριτικές περιοχές της Αθήνας.
(Ξέρω τώρα θα βγείτε όλοι και θα μου πείτε ότι υπηρετήσατε στον Έβρο).
Κανείς από εσάς που γράφεται εναντίον μου δεν θέλει σοβαρό Στρατό.
Όλοι θέλετε το Στρατό χαλαρό για να περνάνε καλά τα παιδιά σας. Για να παίρνει η μαμά του στρτη τηλέφωνο και να καταγγέλει ότι το παιδί της στο θάλαμο κρύωνε (παρόλο που όλο το βράδυ κέγανε τα καλοριφέρ και ο θάλαμος είχε φτάσει 25 βαθμούς) ή για να κάνει ένσταση γιατί το πρόγευμα έχει χαλβά αφού τα παιδιά δεν τον τρώνε.
Όταν ο Πάγκαλος είπε ότι είμαι αντιπαραγωγικός το έμαθα στις ειδήσεις το βράδυ και ενώ όλη την εβδομάδα κουβαλούσα βαρέλια καυσίμου όπως σχεδόν πάντα μόνος μου χωρίς στρτες (γιατί όπως ξέρεται με 9 μήνες θητείας και με τις αποσπάσεις οι στρτες είναι πιό σπάνιοι από καρέτα καρέτα.
Αλλά ξέχασα όπως γράφουν κάποιοι όλα οι στρτες τα τραβάνε και το μόνο που κάνω εγώ είναι να δίνω διαταγές.
Όταν διαβάζω αυτά που γράφεται για μένα μου έρχονται στο μυαλό διάφορα που με κάνουν να θέλω να βάλω τα παιδιάμου στο Στρατό.
Ότι για 15 χρόνια με είχαν κάτω από αμυαντοσκεπή παρόλο που είναι καρκινογόνο υλικό (μην ανησυχήται στρτες δεν είχα σε εκείνο το γραφειάκι-αποθήκη γιατί ήξερα ότι είναι καρκινογόνο.
Ότι έχω βάψει με τα χέρια μου περίπου 500 κιλά ειδικού χρώματος και μετά μου είπαν ότι ήταν καρκινογόνο.
Ότι δεν ακούω καθόλου από το ένα αυτί από πολύ μικρή ηλικία από βολές βαρέου όπλου από λάθος στρτη (είχε πυροδοτήσει πριν το παράγγελμα -μην ανησυχήται δεν του έκανα κάτι κακό -αφού με παρουσιάζεται ως τέρας- τον ρώτησα μόνο αν είναι καλά και πραγματικά χάρηκα όταν τον είδα καλά.
Μπορώ να σας πώ κι άλλα....
Δεν θέλω να πώ άλλα γιατί και πάλι οι ίδιοι θα με κατηγορήσουν και οι ίδιοι θα με καταλάβουν.
Όμως θέλω να σας ρωτήσω ένα πράγμα.
Με χρειάζεσται ως Στρατιωτικό?
Κάποιος έγραψε ότι σε καιρό πολέμου όλοι επιστρατεύονται.
(αλήθεια εσύ που το έγραψες αυτό μπορείς να μου εγγυηθείς ότι σε καιρό επιστράτευσης τουλάχιστον θα παρουσιαστείς στη μονάδα σου? Για να μην σε ρωτήσω αν ξέρεις να πυροβολείς αποτελεσματικά)
Με αυτό το σκεπτικό δεν με χρειάζεστε, αλλά είναι λάθος. Γιατί όσο εσείς κοιμάστε κάποιοι προσπαθούν (όσο τους το επιτρέπουν πολιτικοί και κακομοίρηδες που με λένε κλέφτη ανέντιμο κλπ) να είναι έτοιμοι αν κανείς έρθει να σας πειράξει από ανατολή μεριά.
Το κακό είναι ότι άμα κάποιος στρατιωτικός γράφει αυτά που τραβάει τον λέτε κλαψιάρη.
Το μόνο που με κρατάει να κάνω τη δουλειά μου καλά δεν είστε εσείς τρομάρα σας.
ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ γιατί ξέρω ότι μια μέρα θα με χρειαστει.

Aναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: