Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011

Tι μπορεί να ζητήσει ένας επιβάτης αεροπλάνου;


«Μπορείτε παρακαλώ ν’ανοίξετε το παράθυρο»; Το προσωπικό καμπίνας των αεροσκαφών της Virgin Atlantic συγκέντρωσε και αποκαλύπτει τις πιο περίεργες απαιτήσεις και ερωτήσεις που έχουν ακούσει από επιβάτες εν ώρα πτήσης!



Όταν μια αεροπορική εταιρεία, στη συγκεκριμένη η Virgin Atlantic, πετάει σε 30 προορισμούς στον πλανήτη, σίγουρα έρχεται σε επαφή με πάρα πολλούς επιβάτες. Άλλοι είναι θυμωμένοι, άλλοι προσφάτως χωρισμένοι, άλλοι μόλις έχουν δεχθεί πρόταση γάμου και άλλοι έχοντας κερδίσει το λαχείο κρυφογελάνε και πνίγονται από χαρά, επειδή δεν μπορούν να μοιραστούν το μυστικό τους! Και καλά οι επιβάτες να μη θέλουν να μοιραστούν με την αεροσυνοδό τον εσωτερικό τους κόσμο, τι γίνεται όμως όταν αρχίσουν και ζητάνε; Τότε το προσωπικό παίρνει μολύβι και χαρτί και σημειώνει…
Σε πρόσφατη έρευνα που έγινε στη γνωστή εταιρεία του διάσημου επιχειρηματία Ρίτσαρντ Μπράνσον 3.000 άτομα που εργάζονται σαν προσωπικό καμπίνας στα αεροσκάφη, συνέταξαν μια λίστα με τα πιο ασυνήθιστα αιτήματα που έχουν ακούσει από επιβάτες. Ανάμεσα στα πιο περίεργα ήταν και τα εξής:
  • Μπορείτε να μου δείξετε που είναι τα ντους;
  • Μπορείτε να πάτε τα παιδιά μου στο playroom;
  • Μου έπεσε κάτω το γυάλινο μάτι μου. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε να το βρω;
  • Υπάρχει McDonald’s στο αεροπλάνο;
  • Παρακαλώ, μπορείτε ν’ανοίξετε το παράθυρο;
  • Παρακαλώ, θα μπορούσα να έχω ένα φλιτζάνι τσάι και να κλείσω και ένα μασάζ για τη Barbie μου; (την κούκλα, καλά καταλάβατε).
  • Παρακαλώ, μήπως ο πιλότος μπορεί να σταματήσει τις αναταράξεις;
  • Θα μπορούσατε να κλείσετε τις μηχανές γιατί κάνουν υπερβολικό θόρυβο;

Μετά από όλα αυτά τα αιτήματα η διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της Virgin Atlantic, αφού πρόσφερε άφθονο γέλιο στο αφεντικό της σερ Ρίτσαντ Μπράνσον, δήλωσε ότι το προσωπικό προσπαθεί πάντα να προσφέρει το καλύτερο δυνατό service στους πελάτες της υπάρχουν όμως κάποια αιτήματα, τα οποία ακόμη και γι ’αυτούς, αποτελούν πρόκληση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: